Unofficial minusite banner

minusite banner2

Millegipärast on nii vähe monstereid 3D-s tehtud, seega proovisin kätt ja tegin ühe juurde. Orgaaniliste elukate tegemine ei ole lihtne, sellepärast on algajatel mõtekas teha midagi  auto või maja sarnast. Siit on näha ka, et kunstniku haridusest jääb puudu, kui vaadata näiteks seda kätt. Ise olen rahul igaljuhul, shaderid ja HDR on parim viis pääseda texture(UV) mappimisest. Sest mappimine on keeruline-, tülikas-, aeganõudev- ja vastik protsess.

Eks see monster oleks parem, kui oleks kasutanud rohkem polygone või mingit normal mappi pisemate tekstuuride jaoks, mida siin üldse näha ei ole. Aga iseenesest armas koll kusagilt kaheksakümnendatest. Ei tea, mis ta teeb seal? Üritab kusagilt happe järvest välja ronida? Esialgu tegin selle Open SUSE Linux-i logoks, mis kasutas KDE desktopil ja ka logol tolajal sarnaseid toone ja vähem-sarnast “kolli”.

Kui ma õigesti mäletan, siis tegin mingi riggi ka, et animeerida pea liigutamist, kahjuks ei leia seda. Animeerimine mocap failidega on igaljuhul lõbusam, kui ise neid konte liigutada, kuid pisema animatsiooni saab hädaga tehtud. Ilma, et Disney animaator oleks. Kogu see uus motion capture 4 people asi võiks nüüd võimaldada neid konte ise liigutada. Ja tõepoolest olen näinud taolisi, näiteks openCV-ga tehtud aretusi, kus kaamerat keerati oma peaga. Kasutati Houdinit, millel on vaese õpilase versioon, mis maksab üle saja euro veits. Ma arvan, et Houdini on paindlik, ja antud juhul tõesti oli see protsess väga lihtne. Ma ei tea, kas tänapäeval teiste 3d pakettide skriptimine/modaalsus  on jõudnud sellisele tasemele. Houdini kogu kasutajaskond mõtleb ja arendab igaljuhul huvitavaid asju välja. Ja nad jagavad oma ideid hea meelega.

Advertisements