NPR idee

Realtime non photorealistic rendering on saavutatav, kuid tarkvara suht vähe, mis sellega tegeleks.

Idee selline(töötab): 1)võtta hea threshold funktsioon, et madalad sagedused kätte saada. 2)Võtta hea edge detector, kõrgete jaoks. 3) Morpholoogiline funktsioon multika efekti jaoks.

Threshold ja edge kokku liita te =f(t, e), nii et kui t feilib ühtepidi jääb näha ainult e väljund. Morpho funktsioon liita te-ga, nii et kui t feilib teistpidi jääb näha ainult morph. Kõik kokku on 1 pass heal juhul. Kuna kogu kupatus on mürane ja natuke väljalõigatud ilmega, siis nende kokkusulatamiseks on kogu pilt ainult ühte tooni(roheline?).

Jääb üle ainult hea HMD leida.

HMD-ga oleks huvitav variant selline, kus detailide nägemiseks tuleb varju jäävaid objekte vaadata.

Tegelikult jahmatav, et selliseid filtreid reaalajas tehakse. Lahmisin k6ik mis p2he tuli kokku ja ikka t66tab.

Veits keerulisem.

Selgelt on ka selliseid filtreid:

Olles veits kursis NPR-iga, siis tavalise toon-renderi saab nii:

1 pilt DOG filter -> gammacorrect v6i misiganes vaja..

2 pilt Gaussian Convolution tohutu suure kerneliga v6i yksk6ik mis moodus tohutult bluri saada.

Morphida kokku m6lemad pildid.

T66tab webcamis realtime l2hedaselt, n2eb v2lja selline(veel parem p2ris piltidega):

minusite banner_cartoon

Advertisements