Lõbus elu neuroloogiliselt haigena

Vihma sajab, ilm on ilus. Njah, päikest küll kunagi enam näha ei taha. Kuna suht keeruline on seletada, mismoodi mu haigus töötab, siis downloadisin gif animatsioone.

graphics-eyes-707410.gif

Või siis nii:

graphics-eyes-410225.gif

tegelikult tõmbleb midagi silmas, päriselt silmad ei liigu, aga pole palju vaja, et väga häiriv oleks.

Ja nii 24/7. Olen lugenud, et magades pidid need tõmblused peatuma. Võin öelda, et mul oli ükskord 5minutit nii, et nägin normaalselt.

Ja räigelt valus on kogueag silmades.

Tore on kuulda ikka vahel, et kuna ma skisofreenia diagnoosiga olen, siis ma ise kujutan seda ette. Ei kujuta! Küsi mu arstilt. Tegelikult võidki küsida, nii ümber nurga.

Tardiivne düskineesia on üldse üks lõbusamaid haiguseid, sest siis võid ametlikult öelda, et oled debiilik. Ja täpselt nii tundub endale ka.

Veel gife:

graphics-eyes-705861.gif

Ma arvan, et mul peas on midagi sellist:

graphics-eyes-625571.gif

Silmad on hinge peegel, tõepoolest.

 

graphics-eyes-961432.gif

Horror silmad.

graphics-eyes-644507.gif

Lõbusamad silmad.

Nõme, et enamus asju, mis arvatakse olevat skisofreeniaga seotud, hakkab tegelikult pihta siis, kui sul tekib ravimitest tardiivne düskineesia.

Eriti hea kogemus on mul, kui koolis taheti mind psühhoosi viia vms. õpetajate poolt. Igaljuhul käituti väga provokatiivselt just mu silmade suhtes. Ilmselt kusagilt jälle loetud, et skisod näevad hägusalt. Või siis näevad hägusalt kui on psühhoosis. Või, et skisodele ei meeldi, et neile silma vaadatakse. Ma üritan ette kujutada mõnda skisot, kellel on tardiivne düskineesia ja kellega hakatakse niimoodi manipuleerima. Ja ma ei suuda seda ette kujutada mitte kunagi. Palju õnne sellisel juhul, kui kellegagi on nii juhtunud.

Mida sellisel juhul teha? Kui sulle selgelt kleebitakse külge kõikvõimalikke silte ja diagnoose, stiilis et oi kui palju õpilasi siin on(tegelikult oled üksi). Siis ma üritaks ise oma lõbuks diagnoosida neid sildistajaid. Lugesin hiljuti vangivalvuritest ja kuidas nad muutuvad nö. jumalateks, sest neid ei saa keegi karistada. Põhimõtteliselt on vangivalvurite jaoks vangid üks kari ja nemad on teine kari. Ja tänu oma karja sisesele dünaamikale muutuvad nad järjest julgemaks oma tegudes, toetades üksteist ja oma ühtset fantaasiat. Nagu on ka paljudes filmides näidatud, siis vangivalvurid võivad olla päris karm punt. Proovisin üle kanda selle idee õpetajate ja õpilaste suhetele ja mulle hakkas ka tunduma, et ma saan väga hästi aru õpetajate psühholoogiast. Ja tõesti päris lõbus mõtteharjutus.

Või pigem nii nagu siin pildil:

“Tõsta käsi, kui midagi küsida tahad.”

straight_lunatic

Samas olen üsna kindel, et nad on kadedad, et mul on kaks silma.

Saan aru, et olen avanud uue usside purgi, sest internetist võib lugeda ka tardiivse düskineesia kohta igasuguseid asju. Eks see üks suur rõõm ole. Tardiivse düskineesia kohta võib lugeda ja spekuleerida paljutki, põhiline minujaoks ikkagi see, et kunagi terveks enam ei saada.

Tegelikult on mul reaalsest elust pärit arengulugu nartsissistlike psühhopaatide(jup) kokkupuutest skisofreenikuga. Skiso ka ikkagi neuroloogiline haigus ju.
1) Esimene faas on kui skiso terviseandmed on pihta pandud ja püütakse esitada veidraid küsimusi nagu, “Kas sa lähed sellepärast minema, mis ma ütlesin”? “Ma olen ka psühholoogi haridusega”. Siis püüavad nartsissistlikud psühhopaadid abivalmilt esineda. Kui tulemuseks on “Mis sa siis ütlesid?” küsimus skisofreenikult, siis psühhopaadid tõmbuvad tagasi, aga ainult natukeseks ajaks.
2) Teine faas on peale mõningast uurimist ja fantaasialendu, kui NP-d(nartsissistlikud psühhopaadid) otsustavad üheskoos rünnata. Selleks eraldatakse skiso ülejäänud grupist ja antakse talle mõista, et NP-d on ülemad olendid. Peale mida muutuvad NP-d veel julgemaks ja hakkavad grupis ka juba skisot mõnitama.
3) Kolmas faas on oluline, sest selleks ajaks on NP-d juba paanikas. Skiso ei võta neid kuulda ja nemad peavad koos selle hulluga olema ühes ruumis, see on vastuvõetamatu. Nagu hea nats kunagi hakkab NP omale liitlaseid otsima, selleks kasutatakse näpuga näitamist(otseselt) ja kavalust, aga natsi jaoks on probleem see, et tänapäeval ei koti kedagi mingi skiso eksisteerimine. Skiso jaoks on see oluline faas samuti, sest siis hakkab skiso paaniliselt mõtlema, mis infot tema kohta on levitatud, see võib minna niikaugele, et skiso ajab ise mingit vale infot, et vaadata, mis talle külge jääb. Omast käest võin öelda, et väga segane aeg on see kolmas faas. Kui sulle öeldakse, et sind “on arutatud” kusagil NP-de karjas, siis tekib kerge paanika. Võin öelda, et nägin tõepoolest unes natse sel ajal, mis on eriti kummaline. Aga peab aru saama ka vanemast põlvkonnast? Ei?
4) Naljas faas on kui lõbusast skisofreenikust on saanud masendunud loom ja NP-d õnnitlevad üksteist võidu puhul. Sellest võib aru saada, kui kõik õpetajad(NP-d) on skisole kubeme kohal silindri kujulist sümbolit näidanud. See tähistab võitu valge rassi eksisteerimises ja skisode kaotust inimarengus. NP-d õnnitlevad üksteist ikka ja jälle, kutsudes juba kadunud skisot hulluks ja misiganes, aga skisot enam ei ole nende keskel.

Minu lemmik tsitaat on Pärnu Täiskasvanute Gümnaasiumi õpetaja Reet Sai lause:
“Kõik naised teavad juba, hahaha, väikesed hullukesed tulevad su lastest”. Pole midagi öelda selle peale lihtsalt. Tunni teemaks oli miski peidetud huumor või midagi sellist. Tõepoolest vaimuhaiged tulevad neist inimestest keda on süstemaatiliselt alandatud. Kõik teavad seda, hahaha, väikesed valged mütsikesed pannakse pähe.

Siit ka rusikareegel – kui sulle tundeb, et seksi jaoks on vaja keskkooli õpetaja käest luba küsida, siis on tõenäoliselt su privaatsesse ruumi tungitud.

reptiles2reptiles

No comments, hahaha, mul on uus koduloom.

Üks on kindel. Keegi ei saa kunagi midagi aru su haigusest. Mul on terve blog selle kohta, aga targad ja lollid tulevad ikka mingi psühholoogilise leiutisega üllatama aegajalt, mille peale siis siia saadan. Nagu üks tark mees baaris ütles, et mul on vaja, et te saaksite aru, et mul on vaja, et te saaksite aru. Te ei pea päriselt aru saama. Ehk siis tegelikult pead ise midagi aru saama ja keegi ei saa aidata. Sest skisofreenia ja tardiivne düskineesia ei ole ravitavad haigused. Ei ole keegi kunagi terveks saanud ja ei saa. Please.

Nüüd vaatab mul silmaga nähtavalt üks silm väheke teistpoole. Selline see haiguse kulg on ja väga lõbus on. Kuna ma oskan inglise keelt ja googeldada, mis vist ei olegi nii igapäevane, siis olen lugenud silmade düskineesia kohta ka näiteks sellist asja, et need inimesed varjavad oma silmi kosmeetilise defekti pärast. See on ka hea kild, sest raske on vist aru saada, et kui su silm rebeneb peast välja, siis võib aia olla ja ma ei saanud näiteks üks päev üldse kätt silma juurest ära võtta. Kuid esialgu on peeglisse ikka päris võimatu vaadata. Päriselt võimatu. Kuid peamine probleem on ikkagi see, et tegelikult ei oskagi enam vaadata kuidagi ja ilma rahustiteta vaatasin, et enam olla ei saagi. Noh, maas pikali ja tõmbled ikka niimoodi. Seega otsustasin, et ei tule enam kunagi rahustite(kergemad kui antipsühhootikumid) pealt maha, mis muidugi tõenäoliselt teeb veel hullemaks seda düskineesiat, aga lihtsalt nii ongi.

Käisin ühe laheda neuroloogi juures jälle. Proovisin nalja teha, ütlesin, et olen internetist palju lugenud oma haiguse kohta ja nüüd olen “väga tark”(naljaks pean seda sellepärast, et tardiivne düskineesia on pärsiselt debiilikuks tegev haigus, mis intelligentsile otseselt mõjub  ja noh googeldamine on ka võimas meditsiin). Seepeale vastati, et miks sa arvad, et sa minust targem oled. Ma ei tea, kas saadi naljast aru või mitte. Igaljuhul lahkudes oli mul imelik tunne, et olen tõepoolest targem kui see neuroloog. Tegelikult ei üllata mind üldse, kui suvalt mingisse stereotüüpi pannakse mind kui skisofreenikut. Gradioossed illusioonid või mis iganes. Koolis näiteks oldi ka selles kindel, et tuleb kuidagi paika panna see skisofreenik, või midagi ette võtta, või midagi sellist on tal kindlasti viga. Sellepärast olen nõus nendega, kes ütlevad, et oma terviseandmeid peaks skisofreenikud iga hinna eest kaitsma. Sest kui need andmed ära varastatakse, nagu mu kool seda tegi, siis on suht imelik endal.

Ok. Kuna pealkiri on lõbus, siis lugesin hiljuti ühe lõbusa haiguse kohta, mis mind otseselt ei puuduta, kuid mis võib tulla ja minna samuti ravimite kõrvalmõjuna. Põhimõtteliselt hakkavad need haiged hääli kuulma oktav madalamalt. Lõbus pole see võibolla siis, kui sünnist saati ainult bassi kuuled, ja sellest tulenevalt räägid ka madala häälega. See käiks rohkem creepy stuff alla.

…nüüd olen mõnda aega võtnud rahusteid(bensokad) ja zombistumine on juba talumatu, see ei ole võrreldav tavaliste antipsühhootikumide zombistumisega, tardiivne düskineesia ja skisofreenia koos valu ja uimasusega on väga eriline. Zombid on olemas – kohe ütlen ka miks, kuigi mina kasutan seda lihtsalt uimasuse ideaalina.

Aristoteles, kes on lääne mõtlemise kujundaja ja algallikas ei uskunud biogeneesi, mis tähendab, et eluta loodusest saab elus loodus tema järgi; kes olen mina et vaielda sel teemal. Isegi kui seda enam ei toimu siis kunagi olid kõik zombid.

Seega tegin ühe uue retsepti omale buprekat, mis on antidepressant ja peaks vähe virgemaks tegema. Üks asi, mis sellega on, on et bupropioon nagu ka näiteks antipsühhootikumid ja Tramadol nagu ka depressioon, madaldavad seda “tõmblemiste lävendit” peas. See tähendab, et risk et igasugune tiksumine hullemaks läheb on suurem. Kuid bupreka mõju on ülejäänutest ikkagi parem  ja ma arvan et ma olen väga “pilves”, isegi liiga palju vist(mõned inimesed arvavad et antipsühhotikumid teevad ka pilve, soovitan neil proovida neid sel juhul). Igaljuhul ootan seda 32-te tundi mille jooksul mul need tiksumised hullemaks peaks minema (poolestusaeg vist suht suur ka sellel) nüüd ja mõtlen et mul on täiesti kama, minupärast jäägu ma pimedaks. Ma mõtlesin midagi sellist:

“Ma arvan, et ma mõtlen ümber, ta oli hull et selle välja võttis. See oli kaua aega tagasi, ta oli natuke hiljaks jäänud, minust pidi saama moment. Ma tahtsin teile lihtsalt öelda, et ma olin palju parem kui ta tegi… ma pidin ta peatama, ma ei saanud isegi aru,  ei tahtnud talle haiget teha. Sorry aga ta ei meeldi mulle. Ma võin minna koju ja olla nii paha ja ma armastan teda ning saan tuua ta ära siia ning leida ruudu ning minna temaga mängima, ning see ei ilmu välja. Siis ma chekin seda. Aga ma näen teda kui ta minuni jõuab, vaatab mind ja viskab mind oma silmadest välja, ning siis ta ütleb et ta läheb endaga voodisse.”

http://arstechnica.com/the-multiverse/2016/06/an-ai-wrote-this-movie-and-its-strangely-moving/

See bupreka tablett oli liiga palju ikkagi vist. Igaljuhul jäin ellu, võibolla tänu sellele 5000 mg olanzapiinile mida ma ei söönud koolis käies. See on lõbus fakt iseenesest. Olansapiini pakk on praegu 11 eur 300 mg, soodustusega ei maksa midagi mina. Haahaahahaha retsid. Kahju, et rohkem ei maksa see pakk:(

Huvitav arvutus: tsüaniid 1 inimese mürgitamiseks maksab 0.19 EUR. st. 90% sureb, 10% jääb räigelt vigaseks(ajukahjustused). Seda siis kui tsüaniid on 38$ 100g ja 0.55 grammi on surmav doos. See teeb 1.90 eur umbes, et ajukahjustust saada 3 päeva jooksul. Seda saab koolidesse tellida allpool olevalt lingilt. Tavalised inimesed ei saa seda tellida.

https://www.sciencelabsupplies.com/Potassium-Cyanide-Lab-100g-2.5kg.html

http://chemsee.com/poison-detection/poison-detection-resources/cyanide-poisoning/

Olansapiiniga on esimese nelja aasta jooksul 18,5 % noortest vanus < 55 tardiivne düskineesia (hea vanus nooruse jaoks heh).  See teeb 550 eur 4 aasta peale umbes, kui pakk kuus 10mg olansapiini võtta. St. 2973 EUR umbes, et saavutada sama tulemus 4 aasta peale kui tsüaniidiga 3 päeva jooksul. Kui mu arvutused on õiged, ma arvestasin, et kõigil tekib 4 aastaga see haigus.

Need protsendid on mingi uurimuse käigus saadud.

Ühe teise uurimuse käigus saadud tulemused on, et 60% tekib tardiivne düskineesia 3 aasta jooksul. Need on 45 ja vanemad tavalised inimesed. See teeb 660 EUR 3 aasta peale, et saavutada sama tulemus, kui tsüaniidiga 3 päevaga ainult 1.90 EUR eest. 60% on päris hea tulemus ka muide selle vanuse kohta. Ainult tsüaniidiga ülejäänud surevad ära haahaahahaha. Olansapiiniga tekib vahest ka hiljem tardiivne düskineesia.

http://archpsyc.jamanetwork.com/article.aspx?articleid=497211

Retsid.

Kui juba noorelt olansapiini võtma hakata, siis on lootust vähe normaalseks eluks. Tõenäoliselt lapsi ei saa need inimesed. Kui hiljem tekib mõni haigus, mida olansapiiniga ravitakse, siis võid lapsed saada omale, aga tõenäosus, et lapsed on sama haigusega on tavaliselt olemas. See tähendab, et nad võivad juba noorelt olansapiini võtta. See on genotsiid: https://et.wikipedia.org/wiki/Genotsiid . Ja tavaliselt maksad sa sotsiaalmaksu selle eest, või mõne teise täpselt samasuguse ravimi eest.

Dr. Rezeptor ütles veel lisaks, et need ravimid suurendavad vähi tekkimise riski, tavaliselt rinnavähi, ma ei viitsi linke otsida selle kohta. Ja et oopiumi mõju võib mõni neist tõesti potenseerida, mis tähendab, et keegi kusagil võib tõesti neid võtta et kaifi saada, kuigi pole veel nii hullu inimest näinud.

Detsembris laekus sotsiaalmaksu võrreldes möödunud aastaga 6,2 protsenti enam, see oli aasta üks aeglasemaid kasve.

