Miks üldse midagi?

Tegin PTG Facebooki lehel kommentaari, et nad otsivad skisofreenikud üles varastades nende terviseandmed ja ahistavad neid kuni skisofreenikutel tekib ravimitest ja magamatusest ja depressioonist ja valust tardiivne düskineesia. Siis olevat skisofreenikud märgistatud ja õpetajate töö tehtud.

Mulle öeldi, et see on alatu vale ja keegi pole terviseandmeid varastanud ja ma peaks arsti juurde minema ja linnavalitsus plaanivat seda lehekülge maha võtta ja ma saan kriminaalkaristuse. Ühesõnaga tavaline heidutamine, millest keegi midagi aru ei saa. Ma saan aru, et teil võivad kusagil vangis mingid sõbrad olla, aga meil on nendega ka üks komme..

Kui sa VARAS oled, siis on meil kombeks sind häbiposti panna. Nii on. Ma ei saa aru, kas nad on lihtsalt ebaeetilised siis ja võtsid need terviseandmed kusagilt õhust oma gangsteri jutu järgi.

Noh, natuke on tõesti alatu, aga valet ei ole. Minuarust on alatu, et ma ei näe enam, aga see on teisejärguline. Minujaoks on oluline, et keegi enam nii ei teeks, nagu need õpetajad. Aga tegelikult ma ei ole eriti kindel, et mind see ka kotib.

Igaljuhul oluline sündmus jälle minu elus.

Mul on huvitavad tabelid, mis näitavad, et Eesti gümnaasiumite õpetajad on päriselt kõige õnnetumad inimesed maailmas.

Enamasti naised on õpetajad, vähemalt gümnaasiumis.

OECD tabelis on kirjas, et nad ei saa raha eriti võrreldes teiste riikidega.

Kes tahab saada õpetajaks?

Mitte keegi eestis ei taha saada õpetajaks OECD tabeli järgi.(Mille lingi ma kuhugi kaotasin, eks see üks lambi tabel oli nii või naa).

Lisada siia ka rahvastiku vananemine, siis võib võibolla kunagi näha ka 100 aastast õpetajat, kes on ise Sonderbehandlungi läbi elanud. Seega kõik ei ole negatiivne.

Mul on need:

mul on need.jpg

 

 

