Mänguri hiir

Lugesin hiire kasutamise kohta huvitavat dokumenti “Kinematic analysis of mouse cursor positioning as a function of movement scale and joint set”.

Hiirega seoses on palju huvitavaid uuringuid, võib arvutada inimese pikkuse hiire kasutamise mustrite järgi jne. Antud analüüsi üks eesmärk on välja selgitada, milline on optimaalne kiirus, millega hiir peaks liikuma. Nagu teada on, saab enamus operatsioonisüsteemides hiirt kiiremaks ja aeglasemaks muuta. Mis sellega kaasneb ?

Nende analüüsist selgub, et tõstes hiire kiirust muutub kaugemate sihtmärkide(ekraani koordinaatides) leidmine kiiremaks, aga lähedalolevate sihtmärkide leidmine aeglasemaks. Seda just väiksemate sihtmärkide leidmisel, mis ongi ju oluline. Mängides hea meeles pidada, sest ajavõit on märgatav. Samuti on seal analüüsis näha, et kui peale randme ka käsivars liikuma hakkab, siis kaotad päris palju aega.

Ideaalselt tahaksid sa mängus kusagil koridoris liikudes hiire aeglasemaks panna, ja lagedal kiiremaks. Suht loogiline tegelikult, aga pole näinud, et keegi hiire kiirust mängides reguleeriks.

Advertisements